18 November 2014

Anak dan kelas tution cuti sekolah ....

"ini lah yg aku malas nak buat apa-apa perancangan time cuti sekolah .........tadi beriya-iya lah kita tanya kelas tution untuk cuti sekolah bulan Disember 2014 nih ye lah kan tahun dia nak peksa PT3 jadi kita beriya-iya lah merancang supaya dia tu dari asyik tengok TV memanjang, asyik main game sebab hari sekolah kita tak bagi dia main game .........waktu kita tanya ok ke tak waktu cuti tution bulan duabelas nanti tution hari Sabtu yg dia plakkkk macam malas nak jawab waktu kita tanya dia ...........ahhhhhhh sebenarnya dia tak nak lah tuuu yg kita plakkk fikir dia tuh nak peksa PT3 kan ke elok pergi tution ............anak aku nih plakkk dia dok diam-diam dah ada plan dia sendiri dgn kengkawan dia ............ibu,ibu, kitaorang dah plan dahhhh nak lawan futsal antara group kitaorang camne nak pergi tution plakkkk !!! .......... bagi lah otak adik ni rehat sikit bu penatlah asyik belajar je tu orang lain tu siap pergi melancong lagi .............tu yang aku benggang pernah jugak dulu aku hantar dia pergi kelas tution cuti sekolah waktu pagi dia pergi main futsal malam plakkk aku hantar kelas tution TAPI dalam kelas dia selamba tidor sebenarnya .............aduh tak ke pening ????? aku nih zalim ke nak paksa-paksa anak nih .........habis korang agaknya camne korang ikut kata anak korang ke atau anak korang ikut kata korang ???????? 


Tiada ulasan: