28 September 2017

Siapa pulak Choirun Sholeh tu ????

Hari ni aku terpaku dengan hasil lukisan entah siapa entah aku pun tak tahu aku main tengok aje semua lukisan-lukisan dia tuh dan lama kelamaan aku terfikir siapa pelukis yang nama Choirun Sholeh yang terpapar nama pada sudut kanan bawah lukisan tuh ..........last aku try carik sampai dapat mana Twitter orang tu dan website dia tuh dan apa sahaja berkenaan pelukis tu ...........memang cantik sungguh semua lukisan dia tuh.....begitu allah memberi dia keistimewaan pandai melukis gitu rupa 




"huh memang cantik lukisan ni ...... memang nampak  real sungguh lukisan ini....dia punya kabus tu yang nampak sangat seni halus ....ini tentu mahal lukisan nie ....sapa mampu nak beli lukisan tuh ye ......



yang ini bukan lukisan yeh .............ini hasil dari petikan sebuah kamera Lumix saya dan gambar tu memang dalam kampung saya di Sungai Lui Hulu Langat Selangor. Gambar ini dah puluh kali saya snap tapi tak ada bendapun yang menarik tapi ini kali entah apa mimpi entah saya try masukkan gambar tu kat 20 keping lahhhh dalam blog saya dan beberapa contest yang ada bersepah-sepah dalam Google kalao rajin nak join ..........alkisah setelah beberapa tahun gambar ni duduk bertapa dalam blog tetiba aje email yahoo dihujani dari team Google ...... setiap kali itulah aku buat tak kisah jugakkkk  kalo hanya menang sebab ramai orang tengok tak ade makna ponnnnnnnnnnnn ............lain lah jelas menang dapat duit cash !!!!!!! baru seronok dengar kannnn boleh gak beli pape dengan duit tuh ........

Tiada ulasan: